česta pitanja
Odgovori na već postavljana česta pitanja
Pogledajte odgovore na neka od često postavljanih pitanja koja smo pripremili za Vas. Moguće je da ćete pronaći odgovor i na vaše pitenje
-
Kako da platim avio kartu?
IZ SRBIJE:
- Gotovinom u poslovnici Resavska 11, Beograd
- Uplatnicom u pošti ili Banci (ili tekućeg računa)
- Preko tekućeg računa firme
- Čekovima gradjana na 6 rata čekovima
- Platnim karticama online www.jeftineaviokarte.rs (Visa, MasterCard i American Express)
Gotovinom - U Našoj poslovnici Resavska 11, Beograd. Plaćanje je isključivo u domaćoj valuti - dinar.
Uplatnicom u pošti ili Banci (ili preko tekućeg računa) - Upustvo za uplatu avio karte:
Žiro račun firme - prilikom odabira plaćanja avionske karte preko žiro – računa firme potrebno je upisati podatke firme (naziv firme,adresa i PIB)– a mi ćemo Vam poslati profakturu za plaćanje na email. Nakon uplate kartu i račun poslaćemo Vam emailom.
Čekovima gradjana - na 6 rata čekovima gradjana Nije moguće deo karte uplatiti kredit karticom a deo čekovima gradjana.Plaćanje čekovima: I Rata na dan kupovine, svakog narednog meseca jednakim ratama
Platnim karticama online (Visa,MasterCard i American Express) - samo za avio kompanije koje prihvataju takvu vrstu plaćanja. Ukoliko je plaćanje karticama kod nas u poslovnici, servise taksa za plaćanje se uvek plaća u gotovini.IZ INOSTRANSTVA
Preko računa - instrukcije za plaćanje poslaćemo Vam nakom uradjene rezervacije.
Platnim karticama online (Visa, MasterCard i American Express) - samo za avio kompanije koje prihvataju takvu vrstu plaćanja.
-
Da li moram da platim kartu u istom trenutku kada uradim rezervaciju?
Prilikom pravljenja rezervaciju niste u obavezi da odmah platite avio kartu. Kod pravljenja rezervacije motrebno je da odaberete način na koji želite da platite svoju avio kartu: odmah ukucavajući svoju kreditnu karticu, da napravite rezervaciju i platite je kod nas u poslovnici ili preko Banke i pošte ili preko računa firme. Online rezervacije uglavnom imaju rok za plaćanje istiga dana ili maksimalno 24h od uradjene rezervacije.Prilikom rezervacije avio karte online, dobićete email od našeg agenta sa informacijama o načinu plaćanja avio karte, kao i o vremenu do kada morate uplatiti avio kartu.
-
Do kada moram da kupim avio kartu?
Rok za kupovinu avio karte zavisi od uslova tarife. Što je tarifa niža, rezervacija traje kraće. Tako će rezervacija za najniže tarife moći da se zadrži u sistemu do 1h,do kraja radnog vremena poslovnice ili kraće, a maksimalno 24h od uradjene rezervacije. Po pravljenju online rezervacije, na email dobićete tačan rok o kupovini avio karte.
-
Šta ako rezervaciju pravim vikendom, a kartu moram da kupim za jedan dan?
Ukoliko pravite online rezervaciju avio karte vikendom, najbolji način plaćanja je kreditnom karticom, odmah po pravljenju rezervacije. Ukoliko želite da platite avio karte u gotovini ili preko računa, učinićemo sve da produžimo rok uplate do ponedeljka. Ukoliko to nije moguće, na email ćemo Vam poslati informaciju da je rok za plaćanje avio karte odmah. Tada je potrebno ukoliko i dalje želite avio kartu, da napravite novu rezervaciju i odmah je platite kreditnom karticom. Na email će Vam stići Vaša avio karta.
-
Da li nekoga mogu da kontaktiram u vezi sa mojom rezervacijom?
Ukoliko imate bilo kakvo pitanja vezano za online rezervacije, možete pozvati naš call centar i naši agenti će vam odgovoriti na sva pitanja.
VDV d.o.o. Travel agency
Država: Srbija
Poštanski broj: 11000
Mesto: Beograd
Adresa: Resavska 11
Telefon: +381 11 32 23 111
Fax: +381 11 63 03 377
Hitni pozivi: +381 62 288 110
Email: office@jeftineaviokarte.rs
Kontakt
Radno vreme korisničkog centra:
Pon. - Petak: 09:00 - 17:00
Subota: 09:00 - 14:00
Nedelja: Neradni dan
Radno vreme poslovnice Resavska 11, Beograd:
Pon. - Petak: 08:00 - 17:00
Subota: 09:00 - 14:00
Nedelja: Neradni dan
-
Koliko je potrebno da budem pre leta na aerodromu?
Potrebno je da budete na aerodromu 2, 2h i 30min pre poletenja . Šalteri za čekiranje kod većine avio kompanije zatvaraju se 1h pre putovanja. Nakon toga nećete moći da se čekirate za let i udjete u avion.
Ukoliko ne želite da gubite vreme čekajući u redu na šalteru za čekiranje, pravo rešenje za Vas je web check-in!
WEB CHECK-IN -
Kako da preuzmem kupljenu avionsku kartu?
Ukoliko niste svoju avio kartu platili direktno kod nas u agenciji, već preko računa ili sajta www.jeftineaviokarte.rs kreditnom karticom elekrtonsku kartu Vam šaljemo na e-mail.
-
Mogu li trudnice putovati avionom?
Trudnice mogu putovati avionom, ali samo do 28. nedelje trudnoće (7 meseci). Uglavnom sve avio kompanije zahtevaju ukoliko putujete u periodu od 28. do 36. nedelje trudnoće posedujete potvrdu svog ginekologa da možete putovati avionom.
-
Da li deca imaju popust na kupovinu avio karte?
Popust za decu (od 2 do 11 godina) zavisi od tarife i avio komanije. Na promotivnim tarifama obično nema popusta za decu.
-
Šta da radim ako se moj prtljag izgubi?
Ukoliko prtljag ne stigne Vašim letom, neophodno je da to prijavite na šalteru lost&found na aerodromu gde ste sleteli.Popunicete formular "Putnikovu prijavu nepravilnosti sa prtljagom".Neophodno je da opišete svoj prtljag i da priložite nalepnicu (TAG) na kojoj piše broj prtljaga i brojevi letova, kao i adresu na koju želite da Vaš prtljag bude dostavljen. Dobijate svoj primerak popunjene prijave koju čuvate sa sobom sve dok vam prtljag ne bude vraćen, odnosno dok vaš zahtev ne bude rešen.Aerodrom na kome ste podneli prijavu odgovoran je za lociranje i sve nove informacije koje se ticu vaseg prtljaga .
Portal www.JeftineAvioKarte.rs ne snosi odgovornost za gubitak ili oštećenje prtljaga, već se morati obratiti Avio kompaniji.
-
Da li mogu da refundiram avio kartu ako ne putujem?
Većina nižih tarifa ne može da se refundira, tj. ukoliko ne putujete, od avio karte mogu da se vrate samo neke aerodromske takse. Više tarife mogu da se refundiraju uz određenje penale. O uslovima karte (refundaciji i promeni) ćete biti obavešteni prilikom rezervacije avionske karte.
-
Koliko unapred treba da rezervisem avionsku kartu? Da li će cena karte biti povoljnija ako rezervišem nekoliko meseci unapred?
Cene avionskih karata zavise od raspoloživosti mesta u avionu u trenutku pravljenja rezervacije za željene datume. Na cenu utiče sezonalnost, kao i objavljene cene aviokompanija za željeni period putovanja. Karta je najčešće povoljinija ako se rezerviše ranije.
-
Da li mogu da rezervišem avio kartu bez datuma povratka, jer ne znam tačno kada ću se vratiti?
Avio karte moraju imati tačan datum odlaska i povratka. Nije moguće imati povratnu avio kartu bez tačnih datuma putovanja. Ukoliko niste sigurni da ćete se vratiti datuma koji ste stavili na karti, savetujemo Vas da birate tarife avio karte koje je moguće menjati uz odredjene penale za promenu avio karte.
-
Moje ime i prezime sadrže slova Č, Ć, Đ, Ž, Š, kako da napišem svoje ime u rezervaciji?
Umesto slova Č/Ć unesite C, umesto slova Đ unesite D, umesto slova Š unesite S, umesto slova Ž unesite Z.
Naime, u avio saobraćaju relevantan je engleski alfabet koji ne sadrži srpske latinične znakove.
Za sve što Vas zanima u vezi ove teme pozovite nas na broj telefona 011/32-23-111. -
Ako kupim kartu preko Vašeg sajta www.JeftineAvioKarte.rs , da li ću biti obavešten o promeni vremena leta ili o otkazu leta?
U slučaju otkazivanja leta ili promene u vremenu polaska aviona, naš agent će Vas obavestiti o promeni putem e-maila ili kontakt telefona koji ste ostavili prilikom rezervacije.
Ukoliko avio kompanija promeni red letenja par sati pred let ili dok je putnik vec na aerodromu, sve informacije putnik ce dobiti na aerodromu. -
Da li mogu da prebacim kupljenu avio kartu na drugu osobu, ako ja ne mogu da putujem?
Avionska karta je neprenosiv dokument i može je koristiti samo osoba na čije ime glasi. Najčešće avio kompanije ne dozvoljavaju ni promenu jednog slova u imenu. Ukoliko imate ovakav problem, predlažemo Vam da nam pošaljete email office@jeftineaviokarte.rs
-
Imam kupljenu kartu za putovanje sa letovima sa presedanjem. Šta se događa u slučaju da prvi let kasni i ja ne stignem na sledeći let?
Ukoliko let u polasku kasni, a svi Vaši letovi se nalaze u okviru jedne avio karte, obavezno se javite na šalter avio kompanije na aerodromu gde se nalazite. Kompanija će Vas prebaciti na prvi raspoloživi let prema Vašoj krajnjoj destinaciji, bez doplate.
-
Zašto moje putovanje za određenu destinaciju traje 1h i 15min u polasku , dok u povratku 3h i 15min?
Vaše putovanje u oba smera traje oko 2h i 15min. S obzirom da su sva prikazana vremena na Vašoj karti lokalna, samo naizgled dolazi do razlike u trajanju leta.
-
Da li mogu da refundiram avio kartu, ako ne dobijem vizu?
Refundacija avio karte isključivo zavisi od tarife avio karte koju ste kupili. Možete nam na email office@jeftineaviokarte.rs poslati odbijenicu a mi ćemo uraditi sve da probamo da od avio kompanije dobijemo pozitivan odgovor za Vas.
-
Kako da postanem član frequent flyer programa?
Kupovinom karte stičete pravo da učestvujete u svim programima koje organizuju avio kompanije u cilju očuvanja lojalnosti klijenata. Više informacija mogledajte na stranici Frequent flyer program.
-
Koliko ručnog prtljaga mogu da unesem u avion?
Možete uneti jednu torbu po osobi, težine od 6/8 /10 kilograma u zavisnosti od avio kompanije. Maksimalna dimenzija (dužina + širina + visina) može biti do 115 cm.
U slučaju unošenja specifičnog prtljaga u putničku kabinu (muzički instrumenti, sportska oprema), potrebno je zatražiti precizne istrukcije od avio kompanije.
Za dalje informacije o ručnom prtljagu pogledajte link: Ručni prtljag -
Da li pas može da putuje u kabini?
Večina avio kompanija dozvoljavaju prevoz kućnih ljubimaca malih dimenzija i težine (psi, mačke, ptice) u putničkoj kabini, pod uslovom da ukupna težina životinje i kaveza ne prelazi 8 kg.Prilikom pravljenja rezervacije avio karte, potrebno je da postavite zahtev za putovanjem sa Vašim kućnim ljubimcem.
Cena avionske karte za kućne ljubimce nije fiksna i zavisi od toga kojom kompanijom putujete i koja je relacija u pitanju. Za transport kućnih ljubimaca morate imati sve kartone o urednom vakcinisanju kao i pasoš. -
Da li mogu da kupim avio kartu za nekoga ko nije u Srbiji?
Možete kuputi avio kartu za bilo kog putnika,vodeći računa o tačnom imenu i prezimenu putnika koje mora biti identično kao na pasošu putnika. Nakon kupovine avio karte, poslaćemo elektronsku kartu putniku na email.
-
Da li moram da čekiram moju avio kartu online?
Većina low cost avio kompanija naplaćuje prijavu za let na aerodromu ako zaboravite da se prijavite za let onlajn. Ako nam dostavite podatke iz pasoša besplatno ćemo vas prijaviti za let onlajn i poslati vam karte za ukrcavanje. Podatke za čekiranje (sliku pasoša) možete poslati 24h pre putovanja na viber 38162288110 kao i informaciju koja je avio kompanija u pitanju i šifru putovanja.
-
Da li mogu da kupim avio kartu a da polazak nije iz Srbije?
Naravno da možete. Avio kartu možete kupiti bez obzira odakle je polazak i za bilo koga.
-
Da li mogu da promenim datum na karti?
Ukoliko tarifa to dozvoljava možete promeniti datum na avio karti. Prilikom pravljenja rezervacije, kao i na samoj avio karti jasno su napisani uslovi za refundaciju i promenu avio karte, da li je moguće ili ne promeniti ili refundirati kartu i pod kojim uslovima.
-
Nisam do kraja završio rezervaciju i pojavilo mi se obaveštenje da se sesija istekla.Šta to znači i da li je moja rezevacija uradjena.
Iz bezbednosnih razloga, sesija istekne kada dodjete do odredjenog vremenskog ograničenja za pravljenje rezervacije. Ako Vam se ova poruka pojavi prilikom pravljenja rezervacije, možete nas kontaktirati kako bismo proverili da li ste uspešno završili svoju rezervaciju.
VDV d.o.o. Travel agency
Država: Srbija
Poštanski broj: 11000
Mesto: Beograd
Adresa: Resavska 11
Telefon: +381 11 32 23 111
Fax: +381 11 63 03 377
Hitni pozivi: +381 62 288 110
Email: office@jeftineaviokarte.rs
Kontakt
Radno vreme korisničkog centra:
Pon. - Petak: 09:00 - 17:00
Subota: 09:00 - 14:00
Nedelja: Neradni dan
Radno vreme poslovnice Resavska 11, Beograd:
Pon. - Petak: 08:00 - 17:00
Subota: 09:00 - 14:00
Nedelja: Neradni dan
-
Šta da radim ako u okviru jedne rezervacije dva putnika imaju isto ime i prezime?
Dodajte "JR" (što znači junior) kod prezimena mladjeg putnika kako bi Vam sistem dozvolio da završite rezervaciju.
Primer: Prvo ime upišete (prezime) Petrovic (ime)Petar drugo ime (prezime) Petrovic JR (ime) Petar
-
Kupili smo karte, u medjuvremenu smo se venčali i supruga je promenila prezime na pasošu. Da li to utiče na avio kartu?
Imena na pasošu i u avio karti moraju biti identična. Ukoliko ste u pasošu promenili prezime nakon venčanja, molim Vas pošaljite nam kopiju pasosa sa starim imenom, kopiju pasosa sa novim imenom i izvod venčanog lista. Mi ćemo učiniti sve kako bi avio kompanija dozvolila poromenu prezimena na Vašoj avio karti kako biste bezbrižno putovali.
VDV d.o.o. Travel agency
Država: Srbija
Poštanski broj: 11000
Mesto: Beograd
Adresa: Resavska 11
Telefon: +381 11 32 23 111
Fax: +381 11 63 03 377
Hitni pozivi: +381 62 288 110
Email: office@jeftineaviokarte.rs
Kontakt
Radno vreme korisničkog centra:
Pon. - Petak: 09:00 - 17:00
Subota: 09:00 - 14:00
Nedelja: Neradni dan
Radno vreme poslovnice Resavska 11, Beograd:
Pon. - Petak: 08:00 - 17:00
Subota: 09:00 - 14:00
Nedelja: Neradni dan
-
Kako da znam da li je rezervacija avio karte uspela?
Ukoliko ste uspešno završili online rezervaciju avio karte na našem sajtu, na email koji ste ostavili u rezervaciji stići će Vam potvrda rezervacije avio karte kao i šifra Vaše rezervacije.Nakon tog emaila poslaćemo Vam još jedan email sa tačnim vremenom do kada je potrebno kupiti avio kartu.
-
Kupili smo kartu juče, a danas je cena za isti taj let jeftinij. Kako mogu da dobijem nazad razliku u ceni?
Obično, što ranije kupite avio kartu ona je jeftinija. Medjutim, avio kompanije zadržavaju pravo uvodjenja promotivnih cena izmedju datuma Vaše kupovine avio karte i datuma putovanja. Uvodjenje promotivnih cena avio karte Vam ne daje pravo da tražite povraćaj razlike izmedju ukupne cene koju ste platili i ukupne promotivne cene avio karte.
-
Da li moram da štampam elektronsku kartu?
Elektronsku kartu nije potrebno štampati, ali je potrebno da imate odštampanu bording kartu.
-
Da li mogu da putujem sa ličnom kartom?
Za srpske državljane za sada je putovanje ličnom kartom dozvoljeno samo za putovanje u Crnu Goru.
-
Prilikom rezervacije avio karte sistem mi nigde nije tražio da upišem podatke iz pasoša da li je to u redu?
Za neke destinacije nije potrebno uneti podatke iz pasoša.
-
Prilikom online rezervacije avio karte slučajno sam zamenio ime i prezime putnika. Šta da radim?
Avio kompanija zbog toga može da Vas ne pusti u avion. Molim Vas da nas odmah kontaktirate (pre plaćanja avio karte) kako bismo videli šta možemo da uradimo za Vas po tom pitanju.
VDV d.o.o. Travel agency
Država: Srbija
Poštanski broj: 11000
Mesto: Beograd
Adresa: Resavska 11
Telefon: +381 11 32 23 111
Fax: +381 11 63 03 377
Hitni pozivi: +381 62 288 110
Email: office@jeftineaviokarte.rs
Kontakt
Radno vreme korisničkog centra:
Pon. - Petak: 09:00 - 17:00
Subota: 09:00 - 14:00
Nedelja: Neradni dan
Radno vreme poslovnice Resavska 11, Beograd:
Pon. - Petak: 08:00 - 17:00
Subota: 09:00 - 14:00
Nedelja: Neradni dan
-
Kako da otkažem rezervaciju?
Ukoliko ste samo napravili rezervaciju, molim Vas da nas što pre kontaktirate kako bismo je otkazali bez penala. Ukoliko ste kupili avio kartu, uslove otkazivanja tj refundiranja avio karte možete ponovo da pogledate na svojoj avio karti.
-
Da li mogu da dodam još nekog putnika u moju rezervaciju?
Nije moguće dodati putnika u već završenu rezervaciju. Potrebno je napraviti novu rezervaciju na istim datumima i brojevima leta putovanja. Ukoliko je putnik dete, a kartu ste kupili na sajtu www.jeftineaviokarte.rs potrebno je da nas kontaktirate putem emaila office@jeftineaviokarte.rs sa traženim zahtevom.
-
Da li je prtljag uključen u cenu avio karte?
Prilikom pravljenja rezervacije, videćete da li je prtljag uključen u cenu ili ne. Ukoliko nije, možete ga doplatiti prilikom pravljenja online rezervacije. Ukoliko ste kupili kartu samo sa ručnim prtljagom, do putovanja, možete doplatiti i bagažni prtljag. Možete nas kontaktirati za doplatu bagažnog prtljaga.
VDV d.o.o. Travel agency
Država: Srbija
Poštanski broj: 11000
Mesto: Beograd
Adresa: Resavska 11
Telefon: +381 11 32 23 111
Fax: +381 11 63 03 377
Hitni pozivi: +381 62 288 110
Email: office@jeftineaviokarte.rs
Kontakt
Radno vreme korisničkog centra:
Pon. - Petak: 09:00 - 17:00
Subota: 09:00 - 14:00
Nedelja: Neradni dan
Radno vreme poslovnice Resavska 11, Beograd:
Pon. - Petak: 08:00 - 17:00
Subota: 09:00 - 14:00
Nedelja: Neradni dan
-
Da li mogu pored ručne torbe da nosim i laptop?
Zavisi od avio kompanije. Kod low cost avio kompanija ukoliko želite da nosite i torbu za laptop morate da platite naknadu za to.Na redovnim linijama pored ručne torbe od oko 8 kg (u zavisnosti od avio kompanije) možete besplatno nositi i torbu za laptop
-
Kako mogu da odaberem svoje sedište u avionu?
Neke avio kompanije dozvoljavaju da besplatno izaberete prilikom kupovine avio karte i sedište gde ćete sedeti u avionu, neke avio kompanije naplaćuju izbor sedišta, a kod nekih avio kompanija nije moguće uopšte izabrati odredjeno sedište pre čekiranja avio karte.
Prilikom online rezervacije avio karte moći ćete da ukoliko avio kompanija to dozvoljava izaberete svoje sedište u avionu. Ukoliko rezervaciju avio karte pravite preko našeg agenta, zamolite ga da Vam da informaciju oko odabira odredjenog sedišta u avionu. -
Šta se dešava ukoliko avio kompanija otkaže let za moju kupljenu avio kartu?
U tom slučaju ćemo Vas kontaktirati kako bismo pronašli najbolju opciju za Vas.Ukoliko Vam ni jedna ponuda ne odgovara, celokupan iznos novca od avio karte biće Vam vraćen.
U slučaju da je Vaš let otkazan zbog pandemije svaka avio kompanija će nam dati uslove koji će se primenjivati za promenu leta i refundaciju Vaših avio karata. -
Kako mogu da dobijem asistenciju na aerodromu, slabo se krećem i treba mi pomoć?
Prilikom pravljenja online rezervacije avio karte na našem sajtu, možete dodati u specijalnim zahtevim da su Vam potrebna kolica ili ih možete naručiti pozivajući naš korisnički centar.
VDV d.o.o. Travel agency
Država: Srbija
Poštanski broj: 11000
Mesto: Beograd
Adresa: Resavska 11
Telefon: +381 11 32 23 111
Fax: +381 11 63 03 377
Hitni pozivi: +381 62 288 110
Email: office@jeftineaviokarte.rs
Kontakt
Radno vreme korisničkog centra:
Pon. - Petak: 09:00 - 17:00
Subota: 09:00 - 14:00
Nedelja: Neradni dan
Radno vreme poslovnice Resavska 11, Beograd:
Pon. - Petak: 08:00 - 17:00
Subota: 09:00 - 14:00
Nedelja: Neradni dan
-
Koliko je potrebno da moj pasoš važi prilikom putovanja?
Preporučuje se da pasoš važi još 6 meseci nakon povratnog leta. Više informacija o vizama, važnosti pasoša možete pogledati na sajtu Ministarstva spoljnih poslova RS.
-
Kupio sam povratnu avio kartu da li mogu da iskoristim samo povratak?
Kod redovnih avo kompanija ova opcija nije moguća, ukoliko se ne pojavite na odlazećem delu avio kompanija Vam momentalni skida povratni let. Kod low cost avio kompaniaj kao što je Wizzair možete iskoristiti povratak iako niste bili na odlazećem delu.
-
Putovanje sa bebom
Beba do dve godine starosti se označava kao infant.Za bebu plaćate kartu,njena cena, zavisno od avio kompanije preko koje se putuje, obično iznosi oko 10-30% od cene odraslog putnika.Samo jedna beba može da putuje u krilo jedne odrasle osobe u pratnji.Beba mora da ima manje od 2 godine na datum odlaznog i povratnog leta.Čak i najmanje bebe moraju imati svoj pasoš sa fotografijom.
-
Šta nije dozvoljeno da imam kod sebe kada putujem?
Po novim odredbama o bezbednosti letova koje je propisala Evropska unija, putnicima nije dozvoljeno da u svom prtljagu prenose sledeće:Komprimovane gasove: duboko zamrznute, zapaljive, nezapaljive i otrovne.Korozivne materije: kiseline, alkalije, živu, i olovne baterije.Eksplozivne materije: municiju, pirotehnička sredstva, rakete, pištolje, kapisle i sve vrste vatrenog oružja.Zаpаljive tečne i čvrste mаterije: tečna punjenja za upaljače, šibice, boje, razređivače boja i upaljače.Radioaktivne materije.Tašne i aktovke sа ugrаđenim аlаrmnim uređаjimа.Oksidirаjuće mаterije.Otrovne i zаrаzne mаterije.Druge opаsne mаterije poput mаgneta, sredstava koja izаzivаju uznemirenje ili iritаciju.Tečne preparate u ručnom prtljagu u prostoru aerodroma po prolasku kroz kontrolne punktove i u samom avionu. Ovo ne važi za prtljag predat prilikom čekiranja karte i za tečne preparate smeštene u posude sa maksimalnom zapreminom od 100 mililitara (ml). Posude treba da budu smeštene u plastične, providne kese koje se lako mogu ponovo zatvoriti, maksimalne zapremine od 1 litra po putniku. Pod tečnošću se podrazumevaju: voda, piće, supe, sirupi, kreme, losioni, ulja, sprej parfemi, gelovi svih kategorija, tečnosti koje se nalaze pod pritiskom kao što su pene za brijanje-dezodoransi, paste uključujući i pastu za zube, tečno-čvrste smeše, drugi predmeti slične strukture.Pravila za nošenje tečnosti u ručnom prtljagu posebno su stroga.Ona se, međutim, ne primenjuju kada su u pitanjulekovi, dijetalni proizvodi i dečja hrana koji se smаtrаju neophodnim tokom letа, s tim da može biti zatraženo od putnika da dokaže njihovu neophodnost.Tečni preparati poput pića i parfema koje je putnik kupio u avionu ili u prodavnicama koje se nalaze na delu aerodroma po prolasku kroz kontrolne punktove, gde su Uredbom predviđeni bezbednosni propisi na osnovu kojih nije dozvoljena ljudska intervencija na sadržaj ovih zapečaćenih tečnih preparata. Ovi proizvodi se prodaju u specijalnim, zapečaćenim kesama, koje putnici ne bi trebalo da otvaraju pre prolaska kroz punktove za kontrolu ručnog prtljaga na odredišnom aerodromu i to važi za celokupnu trasu njihovog putovanja bilo da putuju direktnom linijom ili linijom sa presedanjem.Po američkom (SAD) zakonu zabranjeno posedovanje i prenošenje bilo koje vrste upaljača u prtljagu ili ručnom prtljagu na letovima prema toj zemlji (SAD).Navedena lista je indikativna i bilo bi poželjno da putnik stupi u kontakt ili sa aerodromom ili sa avio kompanijom kojom putuje da bi se na vreme informisao i o mogućim novostima na ovu temu.
-
U slučaju da avio kompanija promeni raspored letenja šta se događa?
Ponekad su avio kompanije primorane dа izvrše promene vezane za rаspored letenja, vremena i broja njihovog leta. Nаšа agencija će nаstojаti dа Vаs obаvesti što je pre moguće o tim promenama, tako da na osnovu toga budete u prilici da prilagodite program Vašeg putovanja.
U zavisnosti od vrste izmene koja se vrši na određenom letu od strane avio kompanije, postoji verovatnoća da putnik može ostvariti pravo na obeštećenje od avio kompanije u skladu sa odredbama o pravima putnika u avionskom prevozu koja su propisana. Ovde treba napomenuti da za bilo koju promenu u vezi sa letom, odgovornost snosi isključivo avio kompanija koja izvodi taj let i da jeftineaviokarte.rs ne snose nikakvu odgovornost.
-
Da li su deci potrebne putne isprave?
Deca moraju imati svoje putne isprave – pasoše a u zavisnosti od zemlje u koju putuju i vize. Ako se radi o deci bez pratnje (5 do 11 godina), molimo Vas da kontaktirate naš Call Centar.
-
Iako je rezervаcijа bilа uspešnа nisam dobio e-mаil potvrdu. Štа trebа dа urаdim u ovom slučаju?
Ako je vаšа rezervаcijа uspešno izvršena ali niste dobili e-mail potvrdu posle kratkog vremenskog perioda, molimo Vas da kontaktirate naš Call Centar
-
Da li karta može biti izdata detetu bez pratnje?
Da, vrši se izdavanje karata deci bez pratnje ali je to moguće samo telefonskim putem i ne može se obaviti elektronski. Da bi se osigurala bezbednost dece (5 do 12 godina) koja putuju bez pratnje, molimo Vas da kontaktirate naš Call Centar
-
Mobilni telefoni uvek u flight mode-u
Iako sve češće čujemo informacije da mobilni telefoni ne ometaju rad aviona, u većini aviokompanija postoji zabrana korišćenja mobilnih telefona tokom leta. Izuzetak od ovog pravila je tzv. airplane mode ili flight mode tj. režim rada uređaja za vreme leta, koji je dostupan na skoro svim uređajima.
U nekim avionima postoji mogućnost korišćenja mreže Wi-Fi. Za takvu uslugu najčešće moraćete platiti.