Kako da promenim ili vratim avio kartu?
Prilikom usmene ili rezervacije avio karata putem emaila agent portala www.JeftineAvioKarte.rs je dužan da naručiocu karata pročita/pošalje na email rezervaciju avio karata sa svim neophodnim uslovima: termin do kada je potrebno uplatiti avio kartu, koliki je minimum boravka na željenoj destinaciji avio karte, kolika je maksimalna važnost avio karte, uslovi za vraćanje odnosno refundaciju avio karte, uslovi za promenu avio karte.
Ukoliko putnik nije u mogućnosti da primi potvrdjenu rezervaciju avio karata na email, prilikom preuzimanja istih, agent će mu pročitati uslove avio kompanije koje stoje na avio karti.Ukoliko je avionska karta kupljena i plaćena lično u našoj poslovnici putnik je dužan da pri refundaciji avio karte u našoj poslovnici, dostavi svoju avio kartu pri refundaciji ili promeni iste.
Reklamacije kupovine avionske karte i povraćaj sredstava vrše se po uslovima tarife koju sadrži kupljena karta i refundaciji koju odobri aviokompanija. Putnik je pre same kupovine avionske karte upoznat sa uslovima tarife.
Ukoliko želite da promenite avio kartu ili refundirate kupljenu avio kartu molim Vas pošaljite nam zahtev za promenu avio karte sa konkretnim informacijama šta želite da uradimo.U najkraćem roku dobićete odgovor od našeg agenta.
Pošaljite zahtev za promenu ili refundaciju avio karte na email office@jeftineaviokarte.rs